BIBAN LA CUPTOR

4 bibani, unt, sare și piper, vin alb, ulei de floarea-soarelui

Curăță bibanii pe dinăuntru și pe dinafară și șterge-i cu șervet absorbant.

Aprinde din timp cuptorul, să se încingă.

Unge tava cu ulei și așează bibanii în ea. Pune câte puțin unt înăuntrul lor, sare și piper. Toarnă ulei și vin deasupra, presară sare și piper.

Dă tava la cuptor și micșorează focul la temperatură medie.

Lasă la cuptor 30 de minute, apoi scoate tava din cuptor.

Se servesc cu cartofi natur și lămâie. Poate fi și un pahar cu vin alb!

6 gânduri despre &8222;BIBAN LA CUPTOR&8221;

  1. Sa va fie de bine!

    De dimineata ma invart pe langa biban; am vazut titlul pe blogroll, dar am zis sa mananc ceva inainte de a veni aici, sa nu lesin de pofta! Si tot imi lasa gura apa! Pot face doar cartofi natur. 🙂

    Saptamana excelenta iti doresc, Zina draga!

    Apreciază

    1. Mulțumim! Draga mea, parcă mă simt rău să vă ațâț în van poftele… Sper că atunci când se va putea să ajungi să papi și bibanii, nu doar cartofii!

      Apreciază

Mulțumesc pentru vizită și comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.